آخرین مطالب

تغییر مدیریت کمیته دانش‌پژوهان

🎤 در گفتگو با خورشید لارستان مطرح شد؛

شهرام صالحی: تغییر در مدیریت کمیته دانش‌پژوهان ضروری بود و همه به مدیریت جدید کمک خواهیم کرد
🗓️ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

تغییر در مدیریت کمیته دانش‌پژوهان ضروری بود و همه به مدیریت جدید کمک خواهیم کرد
تغییر در مدیریت کمیته دانش‌پژوهان ضروری بود و همه به مدیریت جدید کمک خواهیم کرد

◾️به گزارش خورشید لارستان؛ پس از گذشت بیش از ۱۴ سال از مسئولیت شهرام صالحی در مدیریت کمیته دانش‌پژوهان، تقاضای نامبرده از هیئت مدیره انجمن خیریه صابرین برای جایگزینی این مسئولیت، مورد موافقت قرار گرفته است تا از ابتدای سال ۱۴۰۳، ابراهیم اسماعیلی مسئولیت کمیته دانش‌پژوهان را بر عهده بگیرد.

▪️صالحی در گفتگو با خورشید لارستان در مورد این تغییرات گفت: مدت‌ها بود از هیئت مدیره درخواست نیروی جایگزین داشتم که کمیته دانش‌پژوهان با یک نیروی جوان و پرانرژی‌ به کار خودش در مسیر خدمت به فرهنگ و آموزش در خور ادامه دهد که خدا را شکر این مهم بالاخره اتفاق افتاد.

▪️جا دارد از همه خیرین گرانقدر، مردم عزیز، همکارانم در کمیته دانش‌پژوهان، هیئت مدیره انجمن خیریه صابرین، مسئولین شهر، کادر آموزشی مدارس، نهادهای مردم‌نهاد و خیریه خور، مسئولین و کارمندان ادارات مختلف شهرستان بویژه ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی لارستان تشکر ویژه داشته باشم که در این سال‌ها با بنده و همکارانم همکاری تنگاتنگی داشتند. امیدوارم این همکاری‌ها با مهندس اسماعیلی نیز ادامه داشته باشد و بیش از پیش شاهد خدمات کمیته دانش‌پژوهان به جامعه آموزشی و فرهنگی شهر باشیم.

▪️صالحی توضیح داد: این کمیته با این هدف که «هیچ دانش‌آموز یا دانشجویی در خور به‌خاطر مشکل مالی از تحصیل باز نماند» تشکیل شد و به تدریج به حوزه‌های فعالیتی آن در زمینه‌های مختلف افزوده شد. از جمله کمک به تجهیز و تعمیر مدارس، اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و تشویقی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و عموم مردم، اجرای جشن عاطفه‌ها در خور، پرداخت کمک‌های بلاعوض و‌ وام‌های قرض‌الحسنه تحصیلی، همکاری با نهادهای مختلف شهر در اجرای برنامه‌های متنوع.
خدا را شاکرم که با همکاری همگان، در حد توان برای تغییر سطح آموزش و فرهنگ شهر تلاش کردیم. حاصل تمام این فعالیت‌ها از سال ۱۳۸۸ تاکنون در کانال تلگرام و وب‌سایت و صفحات مجازی کمیته برای بررسی عملکرد بنده و تیم همکارم، درج شده است که امیدوارم تلاش‌های تیم، کمکی به جامعه کرده باشد.

▪️قابل ذکر آنکه ابراهیم اسماعیلی حدود ۴ سال است که معاونت آموزشی کمیته دانش‌پژوهان را برعهده دارد. وی دانش‌آموخته‌ کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف تهران می‌باشد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.