آخرین مطالب

برگزاری جلسه هم اندیشی کمیته دانش پژوهان با نمایندگان انجمن اولیا و مربیان

جلسه هم‌اندیشی نمایندگان انجمن اولیا و مدارس شهرخور به درخواست کمیته دانش‌پژوهان با همت شورای اسلامی شهرخور در روز چهارشنبه 15دی‌ماه1400 برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان شورا، کمیته دانش پژوهان، مرکز مشاوره، موسسه نوای زندگی و انجمن اولیا و مربیان خور حضور داشتند.

یونس قانع رئیس شورای اسلامی خواستار معرفی جایگاه و ظرفیت‌های مثبت مدارس خور به مردم شد. همچنین برطرف کردن تدریجی کمبودهای مدارس نیز در تعامل سازنده انجمن اولیا و مربیان، کمیته دانش‌پژوهان و شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفت.

اعضای کمیته دانش‌پژوهان ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی شش ماه اخیر این کمیته، درخواست داشتند تعامل بیشتری بین شورای اسلامی، کمیته و انجمن اولیا و مربیان و مدارس صورت گیرد. کمیته دانش‌پژوهان همچنین آمادگی خود را برای برگزاری هرگونه کلاس جانبی آموزشی-مهارتی متناسب با نیاز دانش آموزان اعلام کرد.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های موسسه روانشناسی نوای زندگی و همچنین مرکز مشاوره آموزش و پرورش در خور که حدود دو ماهی است فعالیت خود را در ساختمان خیریه منارالقرآن آغاز کرده، ارائه شد.

در این جلسه مقرر گردید جلسات تعاملی با نمایندگان مدارس به‌صورت منظم برگزار گردد تا فعالیت‌های اجرایی و رفع کمبودها، به نتایج بهتری برسد.

همچنین مقرر شد به کمک نمایندگان مدارس، به صلاحدید کادر آموزشی مدارس، بخش اخبار مدارس خور و بویژه فعالیت های آموزشی و اخبار موفقیت ها نیز از هفته جاری از طریق صفحات مجازی کمیته دانش‌پژوهان مجدداً فعال شود تا مردم و خیرین شهر بیشتر در جریان فعالیت‌های مدارس شهر قرار بگیرند.

نتایج این جلسه

✅برگزاری جلسات منظم تعاملی

✅پوشش رسانه ای فعالیت های مدارس

✅ارائه ی خدمات درمانی در مرکز مشاوره و برگزاری کارگاه های تخصصی روانشناسی به درخواست مدارس

✅برگزاری کلاس‌های آموزشی- مهارتی ویژه دانش آموزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.