آخرین مطالب

برگزاری جلسات هم اندیشی راهکاری مناسب جهت شناخت نقاط ضعف،قوت و فرصت مدارس شهرخور

روز چهارشنبه مورخه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰ در مکان دفتر شورای اسلامی شهر خور جلسه ای با حضور مدیران مدارس شهر خور و مسئول کمیته دانش پژوهان برگزار گردید.

در ابتدا مهندس قانع ضمن عرض خوشامد به مدیران و مدعوین جهت حضور در این جلسه توقعات شهروندان و اعضای شورای شهر را از مدیران مدارس مطرح نمودند و در ادامه حاضرین به بیان نظرات و درخواست های خود پرداختند که به برخی موارد مطرح شده در ذیل اشاره می گردد.

۱. شورای اسلامی شهر خور و کمیته ی دانش پژوهان، آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری از جنبه های مختلف از جمله مجهزسازی مدارس، برنامه های آموزشی و فرهنگی و…را اعلام داشتند.

۲. با تاسیس مرکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لارستان در شهرخور و موسسه نوای زندگی خور، مدارس با همکاری این دو نهاد در راستای کیفیت بخشی به سلامت روان خانواده ها و دانش آموزان تلاش کنند.

۳. همانگونه که تا کنون کمیته ی دانش پژوهان و شورای اسلامی شهرخور حامی طرح های پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی مدارس بوده اند، انتظار می رود مدارس بیش از پیش در برخی موارد تلاش داشته و به فعالیت مجدد گروه های سرود،تواشیح،تئاتر و … کمک کنند و همچنان حمایت این نهادها را داشته باشند.

۴. حاضرین جلسه از مسائل موجود در مدارس سخن گفتند که برای رفع آنها نیاز به تعاملات بیشتر می باشد که با تلاش طرفین، میسر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.