آخرین مطالب

معرفی کتاب های کتابخانه تخصصی دانش پژوهان (هفته دوم)

بخش کودکان

عنوان کتاب: همه جا مقررات را رعایت کنیم

نویسنده: چری جی. مینرز

مترجم: فرزانه کریمی

انتشارات قدیانی

مختصری درباره کتاب:

این کتاب به گونه ای تهیه شده است که باید آن را برای بچه ها بخوانند و همچنین دارای بخش های ویژه ای برای بزرگترهاست که نمونه هایی از سوال های قابل بحث، بازی های جمعی و فعالیت های پیشنهادی دارد که اجرای آنها مهارتهای مهم اجتماعی را در کودکان تقویت میکند.

 

بخش نوجوانان

عنوان کتاب: اطلاعات عمومی پوریا

نویسنده: زهرا شیرمحمدی

انتشارات شیرمحمدی

مختصری درباره کتاب:

این کتاب، کتابی است جامع که دانش آموزان و نوجوانان میتوانند با تهیه این کتاب به تمام سوالات خود پاسخ دهند چرا که کتاب حاضر تمامی مسائل مربوط به چگونگی به وجود آمدن دستگاه های بدن، اقیانوسها و قاره ها، زندگی و دوران امامت پیامبران و ائمه اطهار و  دانشمندان و شعرا و… را توضیح داده است.

 

بخش والدین و مربیان

عنوان کتاب: مهارت های پیشرفته در تریت فرزند

نویسنده: دکتر حنانه ضیاء غریب

انتشارات فرهنگ

مختصری درباره کتاب:

مطالب مطرح شده در این کتاب، بر مبنای آگاهی و شناخت علمی از کودک و چگونگی و میزان رشد جسمی و ذهنی و نیازهای واقعی کودک، در مراحل زندگی استوار است و هر نوع اقدام تربیتی را بر اساس شناخت واقعی از کودک و زندگی او شکل میدهد و به والدین کمک میکند تا نیازهای کودک را در هر مقطع سنی به درستی ارزیابی کرده، موقعیت برآورده کردن آنها را مطابق علایق و توانایی او فراهم سازد.

 

بخش ادبیات

عنوان کتاب: غرور و تعصب

نویسنده: جین آستین

مترجم: رضا رضایی

انتشارات نی

مختصری درباره کتاب:

غرور و تعصب محبوب ترین رمان جین آستین و یکی از معروف ترین رمان های تاریخ ادبیات جهان است. قهرمان داستان یکی از جذاب ترین قهرمانان در کل ادبیات به حساب می آید. در این رمان، بازیگوشی و انضباط، جنب و جوش و خویشتن داری، ارزش های رمانتیک و فضیلت های کلاسیک و بسیاری ویژگی های دیگر در تقابل و تعادل قرار گرفته اند. نهایتا غرور جای خود را به سجایای والاتر میدهد و تعصب (پیش داوری) نیز در سیر داستان رنگ می بازد.

 

بخش عمومی

عنوان کتاب: آموزش نجات غریق و کمک های اولیه

نویسنده: اعظم دانایی

نشر ورزش

مختصری درباره کتاب:

هدف نویسنده از تهیه این مجموعه، خلاصه ای از کلیه آموخته های خود در طول خدمت به مردم بوده و با توجه به تغییر برخی از تکنیک ها و آگاهی از بعضی چیزها وظیفه خویش دانسته که یک مجموعه کلی و مختصر به علاقه مندان و کسانی که دوست دارند به اوج کمال رسیده و حافظ جان مردم و نجات دهنده بندگان خدا باشند، تقدیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.