آخرین مطالب

"بامداد"، نامی برای انجمن ادبی خور!

ایوب محمودی: جلسه انجمن ادبی شهر خور این بار چهارشنبه ۲۹ مردادماه با حضور تعدادی از دوست داران شعر و ادب در دفتر کمیته دانش پژوهان برگزار شد. این جلسه البته بیشتر جهت انتخاب نام انجمن پس از فعالیت یکساله اش و همچنین تبریک به ایوب محمودی بابت قبولی شان در مقطع دکترای دانشگاه اصفهان انجام شد. دوستان پس از صرف شیرینی به بحث و گفت و گو درباره اسامی پیشنهادی پرداخته و پس از چند نوبت رای گیری از بین ۳ اسم پیشنهادی بامداد، مهر و سیمرغ در پایان نام «بامداد» را برای انجمن برگزیدند تا از این به بعد انجمن ادبی خور را با نام انجمن ادبی بامداد بشناسند! خسرو جمالیان نیز با خواندن این بیت از سعدی که:

بامدادی که تفاوت نکند لیل و نهار/ خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار

تاکید کرد که این نام البته ارتباطی با الف. بامداد (شاملو) ندارد. آرش صادقی اما اعتقاد داشت که این نام دارای ایهام است و هم به معنای روشنایی و فروغ است و هم بامداد شاعر!

نام انجمن_بامداد1

در ادامه شهرام صالحی ابیاتی را از کتاب مشاعره دکتر امیر اسماعیل آذر خواند که مورد توجه دوستان واقع شد. احمد رضایی این بار نیز با دست پر آمده بود و مطالبی را راجع به نقش رسانه های دیجیتال خواند و آماری از تیراژ روزنامه ها و مجلات معتبر دنیا و مقایسه آن با مجلات داخلی و… ارائه کرد. همچنین مقرر شد تا در جلسه آتی مطالبی راجع به غلامحسین ساعدی معروف به گوهر مراد نویسنده معاصر کشور توسط دوستان آماده و ارائه شود.

این جلسه با حضور دوستان زیر برگزار شد:

آقایان:خسرو جمالیان، احمد رضایی، میرحسین کامیاب، موسی پورپلاش، دکتر حبیب عباسی، آرش صادقی، مسعود شمسایی، شهرام صالحی و ایوب محمودی. و خانم ها: تکاپو و هاشمی.

نام انجمن_بامداد2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.