انجمن ادبی بامداد خور بزودی مراسم بزرگداشت سعدی را برگزار خواهد کرد.

پس از مدتی وقفه 46 اُمین و 47 اُمین جلسه انجمن بامداد خور برگزار شد.
گزارش جلسه چهل و ششم:
این جلسه که شامگاه چهارشنبه 19 فرودین ماه 1395 در دفتر کمیته دانش پژوهان خور برگزار شد به بحث پیرامون دلایل وقفه در کارکرد انجمن ادبی بامداد گذشت که اعضا در باب چگونگی ادامه کار انجمن و تغییر روند آن صحبت کردند و دو اصل مهم که نظر مشترک اعضا بود مورد بحث قرار گرفت، اول جذب استعداها و نیروهای بومی و دوم برگزاری کارگاه های آموزشی. همچنین در این جلسه در مورد ارتباط بیشتر با دیگر انجمن های ادبی منطقه نیز گفتگو شد. و در پایان با توافق اعضا، آقای موسی پورپلاش و خانم معصومه تکاپوی به عنوان مسئولین انجمن ادبی بامداد انتخاب شدند.
در پایان جلسه با توجه به نزدیکی به روز بزرگداشت شیخ سعدی شیرازی (اول اردیبهشت ماه) تصمیم گرفته شد که با همکاری و حمایت کمیته دانش پژوهان مراسمی در این باب در شهر خور گرفته شود.
اعضای شرکت کننده در این جلسه: احمد رضایی، یداله خرمی، میرحسین کامیاب، ایوب محمودی، حامد شفیعی، موسی پورپلاش، معصومه تکاپوی.

گزارش جلسه چهل و هفتم:
این جلسه ساعت 21:30 روز چهارشنبه 25 فروردین 1395 در دفتر کمیته دانش پژوهان با موضوع برنامه ریزی برای برگزاری مراسم یادروز شیخ سعدی برگزار شد.
در این جلسه در خصوص نحوه ی برگزاری مراسم، مهمانان مراسم و تدارکات لازمه این مراسم بحث و تبادل نظر شد و در پایان با تقسیم کار بین اعضا به پایان رسید.
طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر شد مراسم بزرگداشت سعدی پنجشنبه شب دوم اردیبهشت ماه با دعوت از ادب دوستان و انجمن های ادبی منطقه برگزار گردد.
اخبار نهایی برگزاری مراسم و اطلاع رسانی در خصوص زمان دقیق آن بزودی از طریق سایت کمیته دانش پژوهان به اطلاع عموم خواهد رسید.
اعضای شرکت کننده در این جلسه: میرحسین کامیاب، ایوب محمودی، موسی پورپلاش، شهرام صالحی، حامد شفیعی، انور اسماعیلی، معصومه تکاپوی.

2 نظرات

  1. یک خوری

    برای عضویت در انجمن ادبی بامداد چه اقدامی باید انجام بدهیم؟

    • کمیته دانش پژوهان خور

      با سلام. لطفا به دفتر کمیته دانش پژوهان یا آقای موسی پورپلاش مسئول انجمن ادبی بامداد مراجعه کنید.
      شماره تماس دفتر کمیته: 52333559

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.