اطلاعیه عمومی شماره 87 – برگزاری پنجمین جشن بزرگ تقدیر از دانش آموزان خوری و محصل در مدارس خور

کمیته دانش پژوهان بزودی برگزار می کند:  پنجمین مراسم تقدیر از دانش آموزان موفق خوری و محصل در مدارس شهر خور
از کلیه دانش آموزانی که در سال تحصیلی گذشته توانسته اند با تلاش و پشتکار به موفقیت دست یابند، دعوت می گردد که با مطالعه شرایط ذکر شده در پوستر، با هماهنگی مدیریت محترم مدارس، پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، با مراجعه به دفتر کمیته دانش پژوهان جهت شرکت در این مراسم بزرگ فرهنگی آموزشی ثبت نام کنند.

توضیح1: طبق روال سال های گذشته، زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی گردد. خواهشمند است قبل از اتمام مهلت به دفتر کمیته مراجعه کنید.

توضیح2: با توجه به راه اندازی سایت کمیته، امکان ثبت نام اینترتی نیز فراهم شده است، دانش آموزان عزیز می توانند با تکمیل فرم زیر ابتدا ثبت نام کنند و سپس مدارک خود را به دفتر کمیته تحویل دهند. (شرط شرکت در مراسم تحویل به موقع مدارک است)
توضیح3: دانش آموزانی که ارزشیابی آنها بر اساس نمرات توصیفی می باشد، شامل رتبه های اول تا سوم پایه که در اطلاعیه آمده است نمی باشند. و با توجه به نبود ملاک تفکیکی مناسب، از تقدیر کردن این عزیزان معذوریم.

توضیح 4: با توجه به اینکه ماهیت این مراسم کسب موفقیت در “رقابت”های علمی، ورزشی و هنری است، لذا کسب مدارک مختلف مانند مدارک شرکت در کلاس های هنری، کامپیوتری، زبان خارجی و ورزشی و رزمی شامل این برنامه نمی شود.

توضیح5: این مراسم طبق روال، فقط مربوط به کسب موفقیت در سال گذشته تحصیلی می باشد، و دانش آموزانی که از ابتدای سال تحصیلی جاری به موفقیتی دست یافته اند، ان شاءالله در مراسم سال آینده تقدیر خواهند شد.

شماره تماس دفتر کمیته: 52333559 – مهلت ثبت نام: از شنبه 26 دی ماه تا پنجشنبه 1 بهمن ماه 1394
ساعت کاری دفتر کمیته: روزهای فرد؛ صبح ها از ساعت 8:30 تا 12 – روزهای زوج؛ بعد از ظهرها از ساعت 15:30 تا 17

taghdir 5om++
 
دانش آموزان گرامی پس از ثبت نام اینترنتی لطفا با تکمیل مدارک خود، در موعد مقرر مدارک را به دفتر کمیته تحویل دهید. با آرزوی موفقیت.
[iphorm id=”5″ name=”فرم ثبت نام در پنجمین جشن تقدیر از دانش آموزان موفق”]

5 نظرات

  1. کمیته دانش پژوهان خور

    ثبت نامی های اینترنتی تاکنون: 26نفر (تا ساعت 24 پنجشنبه 1 بهمن 1394)
    ثبت نامی های حضوری در دفتر کمیته: 85 نفر (تا بعد از ظهر پنجشنبه 1 بهمن ماه 1394)
    توضیح: برخی از ثبت نامی ها مشترک می باشد. ( و برخی از مراجعه کنندگان مقام های کسب شده شان مربوط به سال تحصیلی جاری بوده است.)
    ***کل ثبت نامی های مورد تایید پس از بررسی: 70 نفر

  2. ناشناس

    سلام ، اگر بخواهیم مجری شویم امکان دارد ؟

    • کمیته دانش پژوهان خور

      سلام. لطفا جهت هماهنگی با دفتر کمیته یا مسئول کمیته تماس بگیرید. با تشکر

  3. ناشناس

    کاش نفرات اول تا سوم شهرستان هم بود.نه فقط نفرات اول…

    • کمیته دانش پژوهان خور

      یکی از اهداف این مراسم این بوده است که هر سال رقابت های علمی را قوی تر کنیم. به همین خاطر از دو دوره قبل نفرات دوم و سوم شهرستان را از بخش برگزیده ها حذف کردیم.
      همچنین در مورد دانش آموزان مدارس نمونه و تیزهوشان نیز با توجه به رقابت علمی شدیدی که در این مدارس وجود دارد و معدل ها بسیار نزدیک هست، با وجودی که می دانیم این دوستان بسیار زحمت می کشند، فقط نفرات اول تا سوم پایه شامل می شوند.
      در خصوص دانش آموزان مدارس شاهد نیز با توجه به مشورتی که با دوستان آموزش و پرورش انجام شد، اظهار داشتند که نسبت به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، متفاوت می باشند و از نظر نوع مدرسه، مانند مدارس خاص نمونه دولتی و استعداهای درخشان “نمونه دولتی” محسوب نمی شوند، گرچه از آنها آزمون ورودی گرفته می شود.
      توضیحاً اینکه هدف اصلی این است که شرایطی فراهم شود که دانش آموزان همشهری در هر رقابت علمی و هر بستر آموزشی که قرار می گیرند ” جزء برترین ها و بهترین ها باشند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.