آخرین مطالب

نخستین گردهمایی تقدیر از دانش آموزان موفق خوری و محصل در خور

طی مراسمی در پنج شنبه شب سوم آذر ماه 1390 به همت کمیته دانش پژوهان شهر خور از دانش آموزان موفق سال تحصیلی گذشته که در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و نمونه شاهد تحصیل می کنند و همچنین دانش آموزانی که در مسابقات مختلف در مراحل شهرستان و استان موفق به کسب مقام شده بودند با حضور امام جمعه خور، اعضای شورای اسلامی، فرهنگیان و خانواده دانش آموزان و جمعی از خیرین(اعضای حمایتی کمیته) تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه یک ساعت و نیمه که در سالن دانشگاه پیام نور برگزار شد در کل از 99 دانش آموز تقدیر به عمل آمد که در این میان 37 نفر از دانش آموزان در مدارس تیزهوشان، نمونه و شاهد محصل بودند.

شرح برنامه:

صحبت آغازین مجری برنامه خانم معصومه تکاپوی و خوش آمد گویی

صحبت مسئول کمیته -شهرام صالحی- در مورد برنامه های آینده کمیته و توضیح در مورد این مراسم و نحوه عضو گیری کمیته.

تقدیر از دانش آموزان محصل در مدارس تیزهوشان، نمونه و نمونه شاهد. با دعوت از آقایان سیدمحمدنور دانش(امام جمعه)، محمود رحیم زاده(عضو شورای اسلامی)،عبدالحمید رضوانی(نماینده فرهنگیان بازنشسته)

پخش کلیپ الا یا ایها الساقی از آلبوم گل صدبرگ استاد شهرام ناظری

سخنرانی ایوب محمودی (فوق لیسانس تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش) – ارائه پیشنهاداتی برای دانش اموزان و اولیا آنها جهت ارتقای سطح کیفی تحصیل و پیشنهاد به کمیته دانش پژوهان برای راه اندازی کمیته استعداد یابی.

تقدیر از دانش آموزان موفقی که در مراحل شهرستان و استان موفق به کسب مقام شده بودند.با دعوت از آقایان محمود رحیم زاده(عضو شورای اسلامی)،عبدالحمید رضوانی و عسکر جان پرور (نماینده فرهنگیان بازنشسته)

پخش پشت صحنه مراسم شمشیر بازی خوری

قرائت متن ادبی توسط موسی پورپلاش که متن قرائت شده با عنوان “حاشیه” از نوشته های خودشان بود.

و پایان برنامه و پذیرایی

این اولین گردهمایی منظم کمیته دانش پژوهان خور برای تقدیر از “دانش آموزان موفق” بود. پیش از این دو برنامه گردهمایی در مورد “دانشجویان” طی دو سال گذشته برگزار شده است.

——————————————————

حواشی:

برنامه با تأخیری 20 دقیقه ای برگزار شد.

برای اولین بار یکی از مسئولان شهر – محمود رحیم زاده- در مراسم کمیته دانش پژوهان شرکت کردند.

برنامه ریزی مراسم بر عهده خواهران عضو کمیته دانش پژوهان بود. که مسئول هماهنگی نهایی فائزه عباسی بود.

از میان مدیران و دبیران مدارس که دعوت شده بودند فقط مدیر راهنمایی خواجه نصیر در جلسه حضور داشت.

در این جلسه به کلیه مدارسی که دانش آموزان موفق از آن مدرسه به موفقیت رسیده بودند از طرف کمیته دانش پژوهان هدیه ای تقدیم شد.

سالن دانشگاه پیام نور کلاً مملو از جمعیت شده بود. و باز هم قصه تکراری کمبود فضا تکرار شد.

دستگاه پرژوکتور دانشگاه پیام نور در اختیار کمیته قرار داده نشد! به همین خاطر کلیپ ها و تصاویر دانش آموزان با پرژوکتور منارالقرآن خور پخش شد.
– با وجود فصل سرما باز هم هوای سالن دم کرده بود
.

بازتاب جلسه در  سایت صحبت نو

4 نظرات

  1. سلام…دست مریزاد به شما جوانان دلسوز خوری…مراسم بسیار عالی بود و به ویژه محتوای آن که برای اولین بار از هنر و علم دانش آموزان تقدیر به عمل امد و به نوعی مهم شمرده شد…امید که چنین برنامه هایی همیشه مستدام باشد…در اولین فرصت نقدی از مراسم را ارائه خواهم داد…یاحق

    • کمیته دانش پژوهان خور

      از لطف شما همشهری گرامی متشکریم.
      مطمئناً نظرات و نقد های همه همشهریان راهگشا خواهد بود. البته توصیه ما این است که در صورت امکان با نام واقعی خود بنویسید چرا که به شدت محتاج نیروهای فکری و احرایی جدید هستیم.
      موفق باشید

  2. عارف رفیعی

    متأسفانه شخصا نتوانستم در این جلسه حضور پیدا کنم. جا دارد از همه عزیزان برگزار کننده تشکر شود.
    نکته مهم این است که برای ادامه همچنین روندی به نیروهای اجرایی ثابت و فعال نیاز مندیم که در آینده بیشتر بدان خواهیم پرداخت

  3. فری فلفل

    با سلام و تقدیر از زحمات بی دریغتان کار بسیار خوب و پسندیده ای هست ان شالله که زمینه ای باشه واسه تشویق و ترغیب هر چه بیشتر جووونا و نوجوونامون … به امید اینده ای بهتر … یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.